Holla stalker! welcome to my world.Please be nice :)|+Follow | Dash|

//Anis Liyana

I Like You The Best
22.11.11 @ 9:18 pm @ 0 Supernova
hye dudes , nmpak dak aku punya entri ? I LIKE YOU THE BEST ryte ? sma ngn header aku , yeaahh , today aku nak cqita pasai mangkaq nie , spa mangkaq tu ? yeahh abaikan , juz bca ja story aku , ok , ada sorng mamat nie , aku minat gila kat dia , *even aku dah ada* , k aku minat dia dqi awal taon agi , lma kan ? penah dia amik kesah ? sumpah tak kan ? ok tdi dia 0n9 , dia antaq chat aku , taw ayt dia apa ? (piweeett) , tu lha ayt dia yg mla2 f dia antaq chat kat aku ,

weh2 , spa yg ta bngga klau laki yg hampa mnat antaq chat kat hampa ? msti bngga ann , sekurang-kurangnya dlm cuti skolah nie aku tak lha rndu dia sngad ann  , so aku dngan bngga pown blas lha chat dia , yg aku skit hati bla aku blas chat kat , kau buat dunno ja ngn aku , i mean lepas aku blas chat dia , dia biar ja aku kat situ , apa kau [kir aku nie tunggkul kayu ke hape , erghh =,=

nie untuk kau lha

ehhh , ta nmpak ka syg ? tekan ja pic tu , nnt dia bukak k  HAHA

err even dia ta syg aku pown aku syg dia , dia bnci aku ? punya psal kau lha , kesah plak aku kau bnci aku , huuh =,= , 

k nak p mndi n smbahyang sat , orng da azan , aku mndi pown blom  HUHU , kbye

p/s ~ anoyying gila ann ayt aku  abaikan =,=
 

Older » | « Newer
Bounjour!



Hello Babe/Dude! thanks for visit my ugly blog xD Do the follow and don't forget to left your footprints on my taggie board :)

Navigations

E O L

Tagboard




Lalala~~



He Is We

by Enna_Maggi