Holla stalker! welcome to my world.Please be nice :)|+Follow | Dash|

//Anis Liyana

love story
22.11.11 @ 7:57 am @ 0 Supernova
awak  nnt bla kita da kawin apa bagai nnt , awk bwak sye ngn ank kita pegi jlan2 k , even jlan2 kat kebun orang pown sye nak  sebab awk segala-galanya bgi sye , 

hye dude , wah2 , besarnya angan2 aku , see-see , nak pegi jlan2 dngan family plak , gediknya aku , ehh klau betol tu angan2 aku asal ? ada msalah ngn korang ehh ? hello spa yg ta nak pegi jln2 ngn husband/wife n her son ? sni gtaw aku spa yg ta nak tu ? even orng tu tanak pown , mayb dia nak hdop ngn family tecinta dia ryte ?

ehh2 , asl tetiba ja aku nk talking about CINTA nie ? angau ke hape ? ye aku da angau , angau dngan Mr.S , spa tu yana ? ehh , sebok plak kau , hee kidding , cik boss kitew lha , hee , ye cik boss i , jgn amik u , tampa tngan kang , aku pown ta taw knapa aku tetiba ja angau dngan dia nie , dia nie ta lha hnsem sngad , ehh klau korang nak taw , msa first year dlu , aku mmg bnci dia , ta taw knapa , sumpah aku bnci dia , tpi tu suma dlu , skang aku sayang dia , nak taw knapa .. sbb dia amik berat psai aku , dia sma naik ngn aku , ta suka mndi , hee , n stu lgi yg buat aku syg dia , dia ta LAYAN POMPUAN len selain aku , aww bngga gila , hee

ehh , korang2 , nak kenal dngan abg angkt bru kitew tak *gedik* nak ehh ? ta nak ? blah kau dari blog aku , menyemak je , urghh =,=


k dia hnsem ryte ? ta hensem ? g mampoz lha kau , dia hnsem k , n dia tnggi , even aku ta penah jumpa dia , aku taw dia tnggi k nak aku intro about dia , let me tell you here

nama ~ Nor Azim Syahmi B. Norbani
umur ~ 15
tarikh lahir ~ 16 Mac 1996
siblings ~ 7 orng
relationship status ~ dah berpunya 
awek dia ~ kak liya 

k sumpah abg aku sorang nie sporting abis , even aku da skitkan hati dia , dia tetap chill , haha , gile bez ada abg angkt mcm nie , haha , spa yg ta nak abg angkt sporting mcm dia , haha , 

err even dia hnsem mcm baddrol bakhtiar pown , hnsem lgi Mr.S aku , haha , 

p/s ~ aku bajet kl ryte ? yeahh , abaikan , aku mmg mcm nie , suka berbajet2 , *adakaayatmcmnie?*


Older » | « Newer
Bounjour!



Hello Babe/Dude! thanks for visit my ugly blog xD Do the follow and don't forget to left your footprints on my taggie board :)

Navigations

E O L

Tagboard




Lalala~~



He Is We

by Enna_Maggi