Holla stalker! welcome to my world.Please be nice :)|+Follow | Dash|

//Anis Liyana

SuperSahabat :)
27.11.11 @ 9:07 am @ 0 Supernova
yeahh , entri aku ?
ouhh lupa , hye syg yg hnsem pluss segak tu , malam2 ceni pown rajin update blog
yeahh , nie yana lha , tngah mlm buta pown dia update blog dia yg buruk nie ,
HAHA , yeahh tadi aku meqapu ngn Mr.Bulat , aww dia memey meqapu
suka layan perangai dia tuh ,
kau ta suka ?
punya pasal lha ,
mcm aku cakap
my blog , my rules n my style
so , ada masalah dngan ayt tu ?
tada ? ohh thats good , 
teruskan membaca k .

ohh yeahh , SuperSahabat ?
apa benda tu ,
ect nothing pown , cuma rindu sama teman2
hee ,
sapa kawan aku
alorh buah hati aku hat segak pluss pluss tu lha

aku rindu nak tarik baju DIBA bila jln ngn dia , aku rindu nak gedik gedik ngn YEAN dalam kelaih , rindu nak meqapu ngn HANIM , rindu nak buat qeja jahat dngan FISYA , rindu nak gossip gossip dngan TREX ,  rindu nak crita my problem dekat FATIN ,

yeahh depa kawan aku sampai mati , nak amik depa ka sayang ? aww kamu nie , amik buah kau baru tau ,
hee kidding ja , 

yeahh hye syg , prasan tak aku slalu update blog pasai bnda2 yg meqapu , like this kan ? yeahh aku taw , aku pown prasan gak , tapi kali nie aku tekad tamaw tulih cita yg sedih2 lagi dah , 
ok aku tekad , 
aku akan buat :')
wish me luck syg ,
merapu ja aku nie , ouhh ,

nak cuba tulih something yg panjang , tapi tada idea >,<'
idea pliss come to me syg ,
seriously i need you now ,

ouhh yeahh ,
lama gila ta cqita pasai Mr.Gedum nie ,
yee aku da lupa dia ,
dia cakap kami unly
TEMAN TAPI MESRA
aww ya aku sedih ,
ehh kesah plak kalau kita kawan besa skali pown ,
huh =,=

yaya aku bosan
internet punya pasai Mr.Bulat da off
ta sempat nak meqapu ngn dia , ta sempat nak gila2 ngn dia  , ta sempat nak ...

weh2 , aku da tukar topic deh , ya aku bosan pluss megantok ,
tapi ta maw tidoq lagi ,
rindu Mr.Bulat , aww , hee :)
teharu ngn suma ayat2 dia ,
dia memey romentik ,
langsung ta bosan bila chat ngn dia ,
suma ayat yg dia bagi ,
suma penting bgi aku ,
yeahh teramat penting , aku engad suma ayat dia ,
suma ayat dia ada maksud ,
yeahh aku syg dia , even dia suka bagi aku jeles -____-
yeahh tu lha dia ,
bangga dpat kenai :)
dia pandai susun ayt untuk ngorat aku ,theee :)
*even ayt dia tunggang tebalik*
yeahh kesah apa aku , yg aku taw dia yg aku ,
yeahh dia yg aku ,

sayang SUPERSAHABAT n MR.Bulat :)
rawrrr 

Older » | « Newer
Bounjour!



Hello Babe/Dude! thanks for visit my ugly blog xD Do the follow and don't forget to left your footprints on my taggie board :)

Navigations

E O L

Tagboard




Lalala~~



He Is We

by Enna_Maggi