Holla stalker! welcome to my world.Please be nice :)|+Follow | Dash|

//Anis Liyana

I'm Supernova Not Kasanova ;D
13.7.12 @ 4:18 am @ 0 Supernova
Ohh hello, assalamualaikum wei. ^.^. Tengah buat apa tu? Wehuu, buat hw? Aww, rajinnya hampa. Aku? Err cikgu kami baik, depa tamaw bagi hw. Haha, baik dak cikgu kami? *sebenarnya hw ada, tapi malaih buat*. Well, :D


Ehh, dah tengok blog aku? Tukar colour kay, cantik dak? *muntah darah*. Colour redpink kay. Ehek,

Err, mohon hampa tengok sat title aku tu. Dafuqq. Supernova? Aku? Mmg pown, tak penah nak series dalam relationship apa-apa pown. Well, bila aku dah cukup setia dngan depa-depa nuu, depa dok main kayu tiga belakang kita. Skarang biaq aku pulak dok main kayu tiga dngan hampa. Hahaha *gelak jahat*. Melainkan orang tu aku sayang gila-gila. Mcm MNBZ. Wa setia sama dia, maw sebulan. Boleh sampai situ ja lah. Nak wat cena, dah parents dia restu our relay, tak boleh nak buat apa. Tapi now, dia crush aku. Aww, haha. Dia taw ka dak? Err, biaq lah. Dok diam sudah. Tak yah dok pi habaq kat dia. Malu ngat aih. Dngan dia segan dngan aku, aku segan dngan dia. =='. Hahaha



Tapi aku nak dekatkan diri aku dngan dia. Tapi mcm mana? Hmm, biaq lah. Kita buat muka kering sudah. Adibah cakap dia ada perasaan yg sama dkat aku. Betoi ka? Hahahahaha, tak caya aih, kalai dia suka aku mesti dia yg mula dulu langkah apa bagai. Nie dak, sekolah tinggai 4bulan lagi. Dia haram tak tunjuk respon apa pown. Suka hati lah. Hahaha, :D

Kay, sampai sini ja kot. Kbye. MeLoveYou :D

Love,
Yana.




Older » | « Newer
Bounjour!



Hello Babe/Dude! thanks for visit my ugly blog xD Do the follow and don't forget to left your footprints on my taggie board :)

Navigations

E O L

Tagboard




Lalala~~



He Is We

by Enna_Maggi