Holla stalker! welcome to my world.Please be nice :)|+Follow | Dash|

//Anis Liyana

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan :')
20.7.12 @ 8:45 am @ 0 Supernova
Assalamualaikum readers omey-omey. Malam-2 ceni ada orang nak mai baca blog aku? Haha, Tq lah sapa-2 yg sudi mai baca blog kita.. Ehek :'D

Alhamdulillah aku sempat menyambut Ramadhan taon nie. Tak boleh bayangkan kalau aku tak sempat sambut Ramadhan taon nie. Ya Allah. Mintak jauhkan lah wei. Hampa dah habih ganti puasa taon lepas? Aku? Ya aku dah habih ganti puasa taon lepaih. Ya Allah we, macam-2 duagaan kot selama aku ganti puasa nie. Sorang bawak makanan tu sorang bawak makanan nie. Tak tahan wei. Nafsu-nafsu. Tapi ada skali tu ja aku tak tahan wei. Lapaq gila. Perut bunyi mcm-2 dah. Last-2 bukak jugak. Nasib baik my mama omey-omey tu tak marah. hehe :'D



Btw, sempena kita menyambut bulan Ramadhan nie, aku nak mintk maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Mana taw aku ada buat dosa dngan hampa kan. Sorry sangat-2. Especially bestie aku tu #YeanDibahHanimSha. Babe sorry if aku ada buat salah kat hampa. Lepchuu wei :'D

Yeahh, sebelum kita lupa. Maklomlah kita kan tua dah. Lupa habih kesemua. Haha = =' Dak aih lawak ja. Jadi sungguh mampoih aku. Aku nak mintak maaf kat SEMUA ex aku. Yg dok kat Perlis,Negeri9.Kedah, mcm-2 lagi lah. Sorry sangat-2 kay bro. Tu tambah-tambah kat APEK TUA <3 tu. tadi dah mintk maaf lat dia. Nasib dia maafkan. Tq bro. :'D

Kaykay, nak pi tidoq woi. Besok sahur. Tak taw sapa nak kejutkan kita bangon sahur pulak. Dulu ex kita yg kejutkan kita bangon sahur. Tapi sekarang tak taw. Hmm. #FOREVERALONE. Kaykay. bye. Melapchuu bebeyh :')


Love,
Yana.

Dear Apek Tua <3,
     Thank You so much sbb sudi balaih IM kita. Hargai sangat-sangat. Act IMY sbb tu lah beranian diri tekan UNBLOCk then IM depa. Sorry :'D  

Older » | « Newer
Bounjour!



Hello Babe/Dude! thanks for visit my ugly blog xD Do the follow and don't forget to left your footprints on my taggie board :)

Navigations

E O L

Tagboard




Lalala~~



He Is We

by Enna_Maggi