Holla stalker! welcome to my world.Please be nice :)|+Follow | Dash|

//Anis Liyana

Big exam. :)
30.10.12 @ 3:43 am @ 0 Supernova
Hye, ok how ur raya? Aku punya? Hmm, well. Sejak tak dak tok nie, rasa sunyi ja rumah tok tu. Selalunya kalau balik kampung tok mesti sambut aku and family. But now? Erghh forgot it lah. I really miss tok ahh. :'). Btw, tk lambat lagi kan nk ucap selamat hari raya? SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA u allss. Hehe.

Ok guess what? Esok aku exam. And now aku tengah update blog? Percaya? Hahaha, kay. Aku nak study tapi ntah lah. Malas lah pulak. So aku luangkan masa aku dngan mengupdate blog. hehehe. Bukan kita tak takot dngan exam tu. Takut lah jugak. Tapi takdak semangat lah nk study. Awat tk taw? Teman cek study meh. Haha.

Ok, dah kot type sikit-sikit. Kita pown dah kering idea. Byebye,

YeanDibahHanimSha goodluck woii exam esok. Do the best k. Pray for me and Hanim please. Kami nk masok Delima taun depan. Stay with you semua. Kaykay. Iloveyou. :)

Tk lupa aih Cik Najmie kita tuh, goodluck my crush. I selalu tunggu you nie. :')

Love,
Yana.



Older » | « Newer
Bounjour!



Hello Babe/Dude! thanks for visit my ugly blog xD Do the follow and don't forget to left your footprints on my taggie board :)

Navigations

E O L

Tagboard




Lalala~~



He Is We

by Enna_Maggi